6 kwi 2015

Czerwień na powiece, fiolet na ustach / Red Eyelids and Purple Lips

W dzisiejszym makijażu postawiłam na kolory, mianowicie czerwień oraz fiolet. Połączenie należy do tych nietypowych i zdaję sobie sprawę, że nie każdemu się spodoba. Jeśli chodzi o mnie to początkowo nie byłam do końca przekonana, ale po chwili przypadło mi do gustu i postanowiłam makijaż sfotografować i pokazać :-)


Zewnętrzny kącik górnej powieki wycieniowałam mocno napigmentowaną czerwienią z paletki Hot Colors (My Secret). Mocny kolor został następnie przygaszony przez czerń, którą roztarłam wzdłuż linii rzęs oraz w zagłębieniu powieki. Następnie namalowałam od połowy czarną kreskę, zaś perłowym, jasnym brązem zmieszanym z Duraline wykonałam kolejną kreskę tym razem na całej długości. Na usta nie miałam pomysłu, jednak nie chciałam zostawiać ich zupełnie niepomalowanych. Posiadam już od jakiegoś czasu ciemną, fioletową pomadkę i jak dotąd nie miałam jeszcze sposobności do jej użycia. Nieco metaliczny poblask tej pomadki w ogóle mi nie odpowiadał, więc zmyłam ją na szybko wacikiem. Dałam pomadce jednak drugą szansę i po jej pozostałościach na wargach przejechałam lekko różowym błyszczykiem. Na środek ust naniosłam większą ilość różowego, przez co uzyskałam delikatne ombre.
Co sądzicie o czerwieni zestawionej z fioletem, da się w tym wyjść na ulicę ? :-)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Proszę o NIE pozostawianie adresów www w komentarzach - dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...