29 sie 2014

Delikatny makijaż ślubny krok po kroku / Delicate Bridal Makeup Step by Step

Post ten powstał dla Pauliny, która poprosiła mnie o odwzorowanie jej ślubnego makijażu. Choć starałam się wychwycić ze zdjęć kolory i styl to jednak po ocenie Pauli nie udało mi się w pełni oddać "ducha" jej makijażu, ale przynajmniej byłam blisko ;-)

Poniżej zdjęcie mojej pracy...

... oraz makijaż oczu, którym się wzorowałam.

Dla tych, którzy są ciekawi sposobu wykonania makijażu przygotowałam krótki instruktaż krok po kroku.

1. Całą powiekę standardowo pokryłam bazą pod cienie. Połowę ruchomej powieki, poczynając od wewnętrznego kącika, pomalowałam perłowym cieniem w kolorze złamanej bieli.
2. Resztę ruchomej powieki, aż do załamania, pokryłam perłowym cieniem w kolorze średniego brązu.
3. Obszar pod łukiem brwiowym pomalowałam matowym cieniem o ton jaśniejszym od koloru skóry oraz połączyłam z wcześniej naniesionymi perłowymi cieniami.
4. Na dolnej powiece namalowałam, zaczynając od wewnętrznego kącika, białą kredką kreskę (można pominąć ten krok jeśli ma się do czynienia z mocno napigmentowanym perłowym cieniem).
5. Białą kreskę nieznacznie roztarłam oraz pokryłam perłowym cieniem w kolorze złamanej bieli.
6. Na pozostałej części dolnej powieki namalowałam cienką kreskę czarną kredką, którą następnie lekko roztarłam.
7. Na górnej powiece namalowałam brązową kredką kreskę wzdłuż linii rzęs pogrubiając ją po zewnętrznej stronie. Wyrównałam brzegi kreski za pomocą pędzelka.
8. Wytuszowałam rzęsy, dokleiłam po 2 kępki sztucznych rzęs na każde oko oraz pomalowałam linię wody kredką w kolorze cielistym. Voila! :-)
Celowo nie zamieszczam zdjęcia z twarzą zwróconą do aparatu na wprost, bo to nie jest typ makijażu, który lubię oraz w którym dobrze wyglądam. Przede wszystkim chodzi mi o słabe roztarcie czarnej kreski na dolnej powiece. Starałam się trzymać zdjęcia Pauliny, ale osobiście mam alergię na pozostawianie tak ostrych kresek na dolnych powiekach. Poza tym nadmiar jasnych cieni sprawia, że moje wypukłe oczy stają się jeszcze bardziej wypukłe, dlatego tak bardzo widzę się w ciemnych makijażach (te z kolei nie robią ze mnie Kermita :-). Po wykonaniu fotek przerobiłam więc makijaż na taki, który bardziej trafia w mój gust i pasuje do urody. Będzie można go oglądać już w następnym poście LINK.

Lista produktów jakich użyłam

Twarz:
  • Podkład Bourjois Healthy Mix (52 Vanilla), Eveline Art Scenic (kość słoniowa/ivory)
  • Korektor Catrice Camouflage Cream (020 Light Beige)
  • Puder Rimmel Stay Matte (Warm Beige 006)
  • Brązer, rozświetlacz Sleek Face Form Countouring and Blush Palette (Light 373)
  • Róż Essence Blush Up! (10 Heat Wave)
Oczy:
  • Baza Lumene
  • Paletka Sleek Oh So Special (średni, perłowy brąz), Sleek Respect (jasny beż), Manhattan Intense Effect (11A Off-White)
  • Kredka Lancome Le Crayon Khol Noir, Rimmel (brązowa), Manhattan (biała), My Secret (cielista)
  • Tusz: Max Factor False Lash Effect (Black)
  • Kępki sztucznych rzęs Top Choice

2 komentarze:

  1. mimo tego, że nie jest wiernie odwzorowany to i tak baaardzo mi się podoba :) dziękuję :* myślę, że wiele Panien Młodych chciałoby mieć taki makijaż na ten swój wyjątkowy dzień :)

    OdpowiedzUsuń

Proszę o NIE pozostawianie adresów www w komentarzach - dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...