16 cze 2014

Makijaż do chabrowej sukienki - krok po kroku / Blue Dress Makeup - Step by Step

Dzisiejszy post powstał dla Sylwii - poprosiła mnie o wykonanie prostego makijażu pasującego do chabrowej/ kobaltowej sukienki [challenge accepted ;-)]. Założyłam 3 możliwości wykonania makijażu:
  1. powieka pokryta w całości cieniami w odcieniach niebieskiego,
  2. kolorystyczny akcent,
  3. powieka pokryta w całości cieniami w kontrastujących kolorach.
Po namyśle stwierdziłam, że pierwszy wariant może nie wyglądać korzystnie w odniesieniu do całości. W końcu chabrowy to dość intensywny kolor, dlatego powielanie go dodatkowo na całej powiece może sprawiać pewien przesyt. Stwierdziłam więc, że bezpieczniej będzie postawić na akcent kolorystyczny, którym będzie niebieska kreska na górnej powiece, zaś tłem dla niej będą róż oraz czekoladowy brąz. 
Bardzo fajnie wyglądałyby połączenie chabrowej sukienki z kontrastującym makijażem oczu - jeśli biżuteria jest złota tak samo można potraktować powiekę oraz przyciemnić ją na zewnątrz brązem lub czernią. W takim wypadku można zastąpić pokazane w poniższej instrukcji cienie wybranymi przez siebie kolorami oraz zrezygnować z niebieskiej kreski lub zastąpić ją czarną. Wracam jednak do drugiego wariantu.

 MAKIJAŻ OCZU KROK PO KROKU
1. Powiekę pokryłam bazą, a następnie pomalowałam czarną kredką zewnętrzny kącik prawie do załamania powieki.
2. Roztarłam kredkę do wewnątrz oraz ku górze.
3. Do połowy długości od wewnątrz pomalowałam powiekę jasnym, perłowym różem.
4. Drugą połowę pomalowałam perłowym cieniem w kolorze czekoladowego brązu, a następnie zmieszałam z poprzednim cieniem.
5. Obszar pod łukiem brwiowym pokryłam jasnym, beżowym cieniem, a następnie zmieszałam z nim brąz poprzez smużenie w załamaniu powieki do momentu uzyskania ładnego przejścia tonalnego.
6. W celu rozświetlenia wewnętrzny kącik pokryłam jasnym, perłowym cieniem w kolorze szampana.
7. Dolną powiekę pomalowałam na 1/3 szerokości po zewnętrznej stronie czarną kredką, a następnie rozmazałam ją do wewnątrz pędzlem.
8. Ten sam obszar pokryłam ciemnym cieniem użytym na górnej powiece.
9. Pozostałą część dolnej powieki pokrywam jasnym różem.
10. Czystym pędzlem smużę na całej szerokości dolnej powieki.


11. Maluję kreskę na górnej powiece niebieskim cieniem wymieszanym z Duraline.
12. Tuszuję rzęsy. Gotowe :-)

Tak prezentuje się całość:
Mam nadzieję, że pomysł na makijaż się spodoba, a sam tutorial okaże się choć w minimalnym stopniu pomocny w jego samodzielnym wykonaniu.

Lista produktów jakich użyłam
Twarz:
  • Podkład Bourjois Healthy Mix (52 Vanilla), Dermacol Make-up Cover (221)
  • Korektor KOBO Magic Corrector Mix (biały)
  • Puder Rimmel Stay Matte (Transparent 001)
  • Brązer Essence Bronzing Compact Powder Matt
  • Róż Catrice Powder Blush
Oczy:
  • Baza Lumene
  • Kredka Pierre Rene (czarna)
  • Paletka Revlon ColorStay 03 Neutral Khakis (szampański beż, czekoladowy brąz), Sleek Respect (matowy beż), Almay intense i-color 404 Smoky-i for greens (perłowy róż), pigment Inglot 58 + Duraline
  • Tusz: Max Factor False Lash Effect (Black)

3 komentarze:

  1. bomba! :) uwielbiam takie makijaże, szczerze mówiąc, też miałam Cię prosić, żebyś odtworzyła mój makijaż ślubny, w którym bardzo dobrze się czułam ;)
    jeśli się zgadzasz, to podeślę zdjęcie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. na zdjęciu ostatnim jest idealnie, ale na pierwszych sama tak intensywna kreska nie jest w moim stylu;)

    OdpowiedzUsuń

Proszę o NIE pozostawianie adresów www w komentarzach - dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...