1 maj 2015

Makijaż w złocie i miedzi / Gold and Copper Makeup

Dawno, dawno temu nabyłam kredkę do oczu w miedzianym kolorze. Użyłam jej zaledwie parę razy, bo kolor podoba mi się, ale nie na powiece :-P Chybione zakupy powtarzają się u mnie dosyć często i jak na razie nie jestem w stanie ich wykluczyć. Czasem pozbywam się niechcianych rzeczy jednak tej nieszczęsnej kredki nie mogłam z jakiegoś powodu wyrzucić. Dziś był jej wielki dzień, bo gościła na powiece jako główny obok złota element.


Kredkę w kolorze miedzi roztarłam na całej ruchomej powiece, stanowiło to bazę pod prasowane cienie. Nasycone kolory prosiły się o dołożenie czegoś kontrastującego typu turkus, ale koniec końców otuliłam je jedynie brązami. Nie chciałam przekombinować zwłaszcza, że zaplanowałam użyć nową konturówkę w pięknym, wiśniowym odcieniu. Wyszedł mi trochę wampir, ale zapewniam, że obyło się bez ofiar :-)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Proszę o NIE pozostawianie adresów www w komentarzach - dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...