21 maj 2014

Makijaż w perłowym beżu / Pearl Beige Makeup

Z reguły unikam pokrywania całej powieki mocno perłowymi cieniami, łatwo z nimi o przesadę i niezamierzony efekt kiczu. W paletce MUA Undressed przeważają właśnie takie cienie, które idealnie sprawdzają się do rozświetlenia oczu poprzez naniesienie takiej "kropki" w wewnętrznym kąciku. Tym razem postanowiłam złamać moje tendencje, czego efektem jest mocno perłowy makijaż utrzymany w tonacji beżu, który został przydymiony po zewnętrznej stronie powieki za pomocą czarnego cienia. Charakteru nadaje wyraźna, czarna kreska namalowana też nieco inaczej niż zwykle, bo po zewnętrznej stronie poprowadziłam ją trochę bardziej w dół, przez co nie traci aż tak kształtu podczas patrzenia na wprost (gdy kończy się nieco wcześniej to deformuje się w załamaniu powieki).
Ten typ makijażu sprawdza się w wielu sytuacjach, ja sama bardzo go lubię, bo ładnie podkreśla kształt oka i optycznie je wydłuża nadając nieco kociego wyglądu :-)
Dokleiłam też po 3 kępki rzęs na każde oko. Okazało się, że takowe posiadam od kilku lat. W moich rupieciach dokopałam się do zapomnianego pudełeczka z kępkami Top Choice, po których ciężko się poznać, że były kiedykolwiek używane. Na pewno przydadzą się do ozdabiania lekkich, czy jasnych makijaży.


Lista produktów jakich użyłam
Oczy:
  • Baza KOBO
  • Paletka MUA Undressed (perłowy beż),  Sleek Respect (matowy beż, czerń)
  • Kredka: Pierre Rene (czarna)
  • Eyeliner: Maybelline Lasting Drama Gel Liner
  • Tusz: Max Factor False Lash Effect (Black)
  • Kępki sztucznych rzęs Top Choice

3 komentarze:

Proszę o NIE pozostawianie adresów www w komentarzach - dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...