23 cze 2014

Codzienny makijaż II / Everyday Makeup II

W tym poście prezentuję drugą odsłonę codziennego makijażu, który sprawdzi się u osób preferujących jasne, pastelowe barwy na powiece. Dodatkowym atutem jest rozświetlenie wewnętrznego kącika, tym razem nie kosmetykiem perłowym lub z drobinkami, a białą, matową kredką i takim samym cieniem. Ten znany większości trik pomaga zatuszować ewentualne oznaki zmęczenia oczu i "odświeża" spojrzenie.

W poprzedniej wersji codziennego makijażu rządziła kreska na powiece i malinowa pomadka LINK, natomiast w tym makijażu postawiłam na smugę koloru fioletowego, która miękko otula powiekę, zaś ruchomą jej część pomalowałam szarym cieniem z nieznaczną ilością drobin. Muszę przyznać, że jako zwolenniczka ciemnych makijaży całkiem nieźle się czułam w takim delikatnym wydaniu, aczkolwiek nic nie przebije przydymionego oka ;-)
Lista produktów jakich użyłam
Oczy:
  • Baza Lumene
  • Paletka Sleek Oh So Special (matowy fiolet), Sleek Respect (biel, beż), Inglot NF (Double Sparle 501)
  • Kredka Manhattan Khol Kajal Eyeliner (11A)
  • Tusz: Max Factor False Lash Effect (Black)

3 komentarze:

  1. wow świetny, lekki makijaż, zdjęcie oczu też super - robi wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ładnie, delikatnie, skromnie a zarazem z widocznym efektem :)
    podoba mi się taka propozycja :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny makijaż. I masz boskie brwi <3 Świetne są :) zazdraszczam :)

    OdpowiedzUsuń

Proszę o NIE pozostawianie adresów www w komentarzach - dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...