14 cze 2014

Makijaż z brokatową kreską / Makeup with Glitter Line

Jakiś czas temu zakupiłam pigment Essence zawierający srebrne, niebieskie, zielone oraz czerwone drobiny, chyba z przewagą tych pierwszych. Produkt może być stosowany do makijażu oczu, ust i paznokci. Z racji tego, że nie posiadam specjalnego żelu do powiek, do którego przykleja się sypki brokat zdecydowałam o użyciu Duraline - w przeciwnym wypadku wątpię, aby ten pyłek naniesiony na powiekę bez dodatkowego wsparcia wytrzymałby dłużej. Wymieszałam więc na spodku pyłek z odrobiną Duraline, a następnie naniosłam go pędzelkiem (wspomaganym przez drugi pędzelek) na namalowaną wcześniej grubą, czarną kreskę.
Jeśli chodzi o trwałość makijażu to o dziwo brokat trzymał się powiekach bardzo fajnie. Spodziewałam się pojedynczych drobin migoczących gdzieś na moich policzkach, ale po paru godzinach pigment nie osypał się nigdzie.
W drogeriach dostępne są oczywiście brokatowe eyelinery, sama posiadam czarny ze srebrnymi drobinami, któremu można się bliżej przyjrzeć pod tym LINKIEM oraz przeźroczysty ze złotymi drobinami, który fajnie ożywia najzwyklejszy makijaż - w niedługim czasie na pewno pokażę Wam coś z jego użyciem.

Lista produktów jakich użyłam
Oczy:
  • Baza KOBO
  • Eyeliner: Maybelline Lasting Drama Gel Liner (czarny), Essence Pigments (04 Broadway Starlet) + Duraline
  • Tusz: Max Factor False Lash Effect (Black)


3 komentarze:

  1. uwielbiam wszelkiego rodzaju kreski na powiekach, czarne, kolorowe i brokatowe :) jest to prosty sposób na fajny makeup :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna jesteś!

    glamdiva.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Bosko wygląda taka krecha, a brwi masz idealne!

    OdpowiedzUsuń

Proszę o NIE pozostawianie adresów www w komentarzach - dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...