19 paź 2014

Makijaż pomarańczowy / Orange Makeup

Jak na razie jesień rozpieszcza nas często ładną pogodą i wysokimi jak na tę porę roku temperaturami. Gdy za oknem słońce aż chce się żyć :-) Właśnie dzięki pozytywnej aurze i dobremu nastrojowi naszło mnie na użycie elektryzującej pomarańczki w makijażu. Początkowy zamysł był taki, że perłowy, pomarańczowy cień ląduje na całej powierzchni górnej powieki i domalowuję czarną, grubą kreskę eyelinerem. Ale, że ostatnio ta kreska się pojawia bardzo często, więc postanowiłam zmalować coś w stylu smokey eye, tak więc pomarańcza dominuje na środku powieki, a zewnętrzne kąciki są przydymione... fioletem ;-)

Nie zależało mi na bardzo mocnym przyciemnieniu pomarańczowego koloru, dlatego użyłam odrobiny fioletu. Zanim nałożyłam go na powiekę ściągnęłam nadmiar kosmetyku i pozostałościami na pędzlu stopniowo budowałam kolor, który po wymieszaniu z pomarańczowym przypomina trochę bordo. Fioletem namalowałam również cienką kreskę tusz przy rzęsach na górnej powiece. Dolną powiekę zaznaczyłam czarną kredką oraz cieniem w kolorze średniego brązu, natomiast usta pomalowałam matową pomadką w neutralnym kolorze.

Lista produktów jakich użyłam
Twarz:
  • Bourjois Healthy Mix (52 Vanilla)
  • Puder Rimmel Stay Matte (Warm Beige 006)
  • Brązer, róż Sleek Contouring and Blush Palette (Light 373)
  • Korektor Catrice Comouflage Cream (020 Light Beige), Maybelline Dream Lumi Touch (02)
Oczy:
  • Baza pod cienie Lumene
  • Cienie paletka Sleek Respect (pomarańczowy) + Inglot Duraline, Vintage Romance (ciemny fiolet, średni brąz), KOBO cień mono (102), Manhattan Intense Effect Eyeshadow (11A Off-White)
  • Kredka My Secret Satin touch kohl (nr 19), Lancome Le Crayon Khol Noir
  • Tusz: Max Factor False Lash Effect (Black)
 Usta: 
  • Pomadka Golden Rose Velvet Matte (03)

3 komentarze:

  1. super :) akurat mam pomarańczowego neonka na pazurkach :D myślę, że byłby fajny duet :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny, z kolorem ale dzienny :)

    OdpowiedzUsuń

Proszę o NIE pozostawianie adresów www w komentarzach - dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...