27 paź 2014

Makijaż z ponadczasową czarną kreską / Timeless Black Liner Makeup

Makijaż z tego posta miał być moją odpowiedzią w konkursie organizowanym na Wizażu na poszczególne dekady i związane z nimi charakterystyczne dla tych okresów makijaże. Celowałam w lata 60., w których inspiracją miały być mocno podkreślone oczy Brigitte Bardot. Wymyśliłam bardzo grubą kreskę wykonaną eyelinerem, bo tak mi się kojarzyła Brigitte z oglądanych przeze mnie filmów.

Makijaż nie jest skomplikowany - kreska, zaznaczone brązem załamanie powieki, przyciemnienie dolnej powieki, ale spędziłam nad nim mnóstwo czasu chcąc perfekcyjnie wykonać każdy jego element (nie, żebym nie miała jakichś zastrzeżeń później...). Efekt końcowy jest całkiem fajny, ale nie wyślę tej pracy, bo po przeanalizowaniu wskazówek konkursowych dotyczących lat 60. i 50. stwierdziłam, że ten makijaż pasuje idealnie, ale do poprzedniej dekady :-( Trochę za bardzo się zraziłam, żeby jeszcze raz malować się à la Brigitte Bardot, więc odpuszczam i najwyżej powalczę w następnych dekadach - szczególnie interesują mnie lata 80. i różne, kolorowe wariactwa z nimi związane.
O samym makijażu mogę napisać tyle, że sprawdzi się w bardzo wielu okolicznościach. Odcień szminki można dopasować do własnego widzimisię, bowiem każda zgra się z takim uniwersalnym okiem. Połówki sztucznych rzęs dokleiłam, żeby optycznie wydłużyć oczy i nadać im kociego charakteru. Pełne rzęsy też będą pasować, no wsio w zasadzie :-) Ja postawiłam w tym konkretnym przypadku na neutralny kolor ust z uwagi na wytyczne, którymi się "kierowałam" ekhem, ale gdyby nie to, z pewnością postawiłabym na czerwoną pomadkę.


Lista produktów jakich użyłam
Twarz:
  • Podkład Dermacol Make-Up Cover (208, 221)
  • Puder Rimmel Stay Matte (Warm Beige 006)
  • Brązer Sleek Contouring and Blush Palette (Light 373), Essence Blush Up! (10 Heat Wave)
  • Korektor Catrice Comouflage Cream (020 Light Beige), Maybelline Dream Lumi Touch (02)
Oczy:
  • Baza pod cienie Lumene
  • Eyeliner: Maybelline Lasting Drama Gel Liner (czarny)
  • Cienie paletka Sleek Au Naturel (beż, średni i ciemny brąz)
  • Kredka Rimmel SpecialEyes Eye Liner Pencil (114 Rich Brown)
  • Tusz: Max Factor False Lash Effect (Black)
  • Połówki sztucznych rzęs Ardell (318) 
 Usta: 
  • Pomadka Golden Rose Velvet Matte (03)

6 komentarzy:

  1. niestety nie potrafię namalować tak ładnej i równej kreski, ale rozumiem Twoje niezadowolenie - sama często jestem niezadowolona z tego co stworzę, chociaż innym się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet nie chodzi o to, czy się podoba tylko po prostu nie pasuje. Trudno się mówi, jeszcze nie jeden konkurs przede mną :-)

      Usuń
  2. klasyka najlepsza :) a kreska bardzo ładna

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam kreskę na powiekach nawet w makijażu dziennym : )

    OdpowiedzUsuń

Proszę o NIE pozostawianie adresów www w komentarzach - dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...