1 gru 2014

Lekki przydymiony brąz / Light Version of Brown Smokey Eyes

Mogę powtarzać w nieskończoność, że przydymione oczy są moim ulubionym makijażem i podejrzewam, że nigdy się to nie zmieni. Stosuję różne warianty przydymienia w zależności od potrzeb i możliwości.


Makijaż z tego posta jest zdecydowanie wersją light, którą nosiłam w ciągu dnia. Przyciemniłam zewnętrzne kąciki matową czernią rozcierając ją ku górze, zaś resztę ruchomej powieki potraktowałam coraz jaśniejszymi odcieniami brązu tak, żeby zrobić płynne przejście pomiędzy ciemnymi, a jasnymi kolorami w wewnętrznym kąciku. Manewrowałam jedynie cieniami do powiek, żadnych kredek i bawienia się, miało być szybko i przyjemnie :-)



10 komentarzy:

  1. takie makijaże stosuję u siebie :) a przynajmniej się staram :D bo tak ładnie nigdy mi nie wyjdzie :)

    OdpowiedzUsuń



  2. Świetny makijaż :))

    Masz bardzo ładne brwi ;))



    OdpowiedzUsuń
  3. też lubię takie przydymione oczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo lubię takie kolory, szczególnie na dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię taki makijaż :) Masz ładne rzęsy ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. oko i brwi po prostu przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne! I makijaż, i zdjęcia. Nie wiem, czy bym tak potrafiła :)

    OdpowiedzUsuń

Proszę o NIE pozostawianie adresów www w komentarzach - dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...