20 sie 2014

Codzienny Makijaż III / Everyday Makeup III

Publikuję trzecią odsłonę mojego codziennego makijażu, który jest na tyle uniwersalny, że sprawdzi się przy wielu okazjach. Powieki pokryte są perłowym cieniem w kolorze średniego brązu, wewnętrzne kąciki zostały rozświetlone za pomocą białej kredki oraz bardzo jasnego cienia. Usta zaznaczyłam transparentną pomadką w przyjemnym, malinowym kolorze. Prezentowałam ją zresztą w pierwszej części Codziennego Makijażu LINK. Lubię ją za nienachalny efekt jaki pozostawia na ustach, łatwo się ją nakłada i tak samo zmywa. Jak widać na poniższych zdjęciach nie kombinowałam zanadto - miało być szybko, łatwo i przyjemnie.

 Lista produktów jakich użyłam

Oczy:
  • Baza Lumene
  • Paletka MUA Undressed (średni brąz), Manhattan Intense Effect (11A Off-White)
  • Kredka Manhattan (biała)
  • Tusz: Max Factor False Lash Effect (Black)
 Usta:
  • Catrice Ultimate Shine Gel Colour (010 Love's Di-wine)

2 komentarze:

  1. Bardzo ładny makijaż. Ślicznie w nim wyglądasz :) Cudne brwi <3

    OdpowiedzUsuń
  2. piękny, delikatny, sama często maluję się podobnie :) nawet błyszczyk w podobnych kolorkach używam wtedy :D

    OdpowiedzUsuń

Proszę o NIE pozostawianie adresów www w komentarzach - dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...