26 sie 2014

Przydymione złoto / Smokey Gold Makeup

Początkowym zamiarem było wykonanie makijażu w złocie oraz granacie pochodzącymi z paletki Sleek Vintage Romance, którą chcę eksploatować na wszelkie możliwe sposoby. Zaczęłam więc od pomalowania ruchomej powieki odcieniami złota, a załamanie powieki zaznaczyłam granatem. W celu wzmocnienia zaczęłam dokładać czerń, jednak dalsze smużenie spowodowało prawie całkowity zanik bazowego koloru. Granat jest perłowy, a takie cienie raczej nie nadają się do aplikowania ich w załamaniu powieki, dużo lepiej radzą są w tym miejscu matowe kosmetyki. Spodobał mi się jednak efekt przydymionego złota. Namalowałam cienką kreskę i zostawiłam górną powiekę w spokoju, dolną zaś potraktowałam smugą różowo-fioletowego koloru.
Wewnętrzne kąciki standardowo już są rozjaśnione, pod łukiem brwiowym też znajduje się jaśniejszy niż mój kolor skóry cień. Trochę żałuję, że nie dokleiłam połówek sztucznych rzęs w zewnętrznym kąciku. Oko zyskałoby kociego spojrzenia ;-) ale wszystko przede mną. Mam jeszcze parę pomysłów, które w niedalekiej przyszłości chcę zrealizować. Póki co tak prezentuje się makijaż w całości:

Lista produktów jakich użyłam

Oczy:
  • Baza Lumene
  • Paletka Sleek Vintage Romance (granat, jasne i ciemniejsze złoto, różofiolet, czerń), Sleek Respect (jasny beż), Manhattan Intense Effect (11A Off-White)
  • Kredka Lancome Le Crayon Khol Noir
  • Eyeliner: Maybelline Lasting Drama Gel Liner
  • Tusz: Max Factor False Lash Effect (Black)

2 komentarze:

  1. wow ten jest świetny :) baaaardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mega :D bardzo ladnie ci w nim :) ogolnie bardzo ladna jestes :>

    OdpowiedzUsuń

Proszę o NIE pozostawianie adresów www w komentarzach - dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...