27 wrz 2014

Makijaż w fiolecie, złocie i zieleni / Purple, Gold And Green Makeup

Powtórzę się pisząc, że fiolety i brązy to moje ulubiony kolory w makijażu, nie mogę więc poradzić na to, że wybierając cienie moją rękę prowadzi do nich jakaś nieznana siła :-) Fiolet pojawia się znowu, ale nie gra głównej roli. Oprócz złota w wewnętrznym kąciku górnej i dolnej powieki postawiłam na morską zieleń, która moim zdaniem ładnie kontrastuje z pozostałymi kolorami. Używałam ją także w miętowym makijażu LINK w celu przyciemnienia zewnętrznego kącika.

Zielona smużka powstała poprzez namalowanie oraz dalsze roztarcie kreski kredką w metalicznym odcieniu, a następnie utrwalenie matowym cieniem. Kolorowe trio ozdobiłam również białym pigmentem opalizującym na fioletowo (naniosłam go opuszkiem palca na środek górnej powieki) oraz wyraźną, czarną kreską poprowadzoną wzdłuż rzęs i wyciągniętą w kierunku końca brwi.

A Wy po jakie kolory sięgacie najczęściej w makijażu oczu ?

Lista produktów jakich użyłam
Twarz:
  • Bourjois Healthy Mix (52 Vanilla)
  • Puder Rimmel Stay Matte (Warm Beige 006)
  • Brązer, róż, rozświetlacz Sleek Contouring and Blush Palette (Light 373)
  • Korektor Catrice Comouflage Cream (020 Light Beige), Maybelline Dream Lumi Touch (02)
Oczy:
  • Kredka NYX Eye/Eyebrow Pencil (908 Seafoam Green)
  • Cienie paletka Sleek Vintage Romance (jasny i średni fiolet, złoto), Ultra Ultra Mattes V2 (morski), KOBO cień mono (beż), KOBO Pure Pearl Pigment (501 Violet Blush)
  • Eyeliner: Maybelline Lasting Drama Gel Liner (czarny)
  • Tusz: Max Factor False Lash Effect (Black)

1 komentarz:

  1. niby fiolet i zieleń do siebie nie pasują, ale tutaj fajnie się to razem komponuje :) podoba mi się

    OdpowiedzUsuń

Proszę o NIE pozostawianie adresów www w komentarzach - dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...