5 wrz 2014

Feeria barw - makijaż konkursowy / Contest Makeup

Makijaż z tego posta powstał z myślą o konkursie zorganizowanym na portalu szafiarenka.pl. Głównym zadaniem było wykonanie makijażu utrzymanego w tematyce "feeria barw" oraz dopasowanie do niego stylizacji składającej się przynajmniej z 3 rzeczy wystawionych na sprzedaż na portalu szafa.pl. Tematyka konkursu bardzo przypadła mi do gustu, ponieważ bardzo lubię wykonywać kolorowe makijaże i nie jeden raz zamieszczałam tu swoje propozycje utrzymane w podobnym tonie. Zdecydowałam się na wykorzystanie kolorów mogących się niektórym (a na pewno mi) kojarzyć z letnim zachodem słońca.

Górna ruchoma powieka została pokryta w kolejności od wewnętrznego kącika złotem, pomarańczą oraz różem, załamanie powieki zostało zaś pokryte matowym, fioletowym cieniem. Namalowałam kreskę czarnym żelowym eyelinerem wzdłuż linii rzęs oraz na linii wody dolnej powieki. Roztarłam ją mieszanką czerni i fioletu, a później różem użytym wcześniej. Przykleiłam sztuczne rzęsy i taki makijaż oraz publikowany tu wcześniej Pawie oczko zgłosiłam do konkursu. Moja praca spodobała się na tyle, że wygrałam tygodniowy kurs makijażu w krakowskiej szkole "Artystyczna Alternatywa", z czego się szalenie cieszę. Szczegóły konkursu oraz prace pozostałych uczestniczek można podglądnąć w tym LINKU. A tymczasem zamieszczam zdjęcia całej twarzy oraz spis użytych produktów.
Lista produktów jakich użyłam
Twarz:
  • Podkład Bourjois Healthy Mix (52 Vanilla), Dermacol Make-Up Cover (221)
  • Puder Rimmel Stay Matte (Warm Beige 006)
  • Brązer, róż, rozświetlacz Sleek Contouring and Blush Palette (Light 373)
  • Korektor Catrice Comouflage Cream (020 Light Beige)
Oczy:
  • Baza Lumene
  • Kredki: Gosh (Lemon Soda, Blue Lagoon), Manhattan (biała),  Diadem (szafir), Pierre Rene (czarna)
  • Cienie Pigment KOBO (Gold Dust), paletka Sleek Respect (pomarańcz, róż, jasny beż, czerń), Sleek Ultra Ultra Mattes V2 (fiolet)
  • Eyeliner: Maybelline Lasting Drama Gel Liner
  • Tusz: Max Factor False Lash Effect (Black)
  • Sztuczne rzęsy Ardell Natural Demi Wispies Black

6 komentarzy:

  1. ale jestes sliczna :) makijaz piekny, bardzo ladnie ci w nim ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. powaliaś mnie tym makijażem na kolana :) gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przeglądnęłam galerię konkursu i Twoja praca była zdecydowanie najlepsza! "Zmiażdżyłaś" konkurencje swoim talentem :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudny, piękne kolory, świetnie się prezentują

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie Ci w tym makijażu, kolorki idealnie pasują ;)

    OdpowiedzUsuń

Proszę o NIE pozostawianie adresów www w komentarzach - dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...