14 wrz 2014

Śliwka i brąz / Plum and Bronze Makeup

Jesień zbliża się wielkimi krokami, widać ją nie tylko na zewnątrz, ale również i garderobie, czy makijażach. Ostatnio zauważyłam właśnie spory wysyp makijaży inspirowanych kolorami jesieni, więc i ja postanowiłam nie odstawać zbytnio od towarzystwa w tej kwestii :-)

Moja jesień jest wyrazista, ale też i romantyczna. Postawiłam na moje ulubione kolory mieszając ze sobą zarówno matowe cienie jak i te mocno perłowe. Przemyciłam też do różnych odcieni brązów i beżu dużo śliwkowego koloru. Pojawia się w załamaniu powieki oraz jako kreska namalowana na górnej powiece. Linię wody zaznaczyłam czarnym eyelinerem, a na koniec wytuszowałam rzęsy dwoma warstwami.

Lista produktów jakich użyłam
Twarz:
  • Podkład Bourjois Healthy Mix (52 Vanilla), Dermacol Make-Up Cover (221)
  • Puder Rimmel Stay Matte (Warm Beige 006)
  • Brązer Sleek Contouring and Blush Palette (Light 373)
  • Róż Catrice Powder Blush
  • Korektor Catrice Comouflage Cream (020 Light Beige), Maybelline Dream Lumi Touch (02)
Oczy:
  • Baza Lumene
  • Cienie: My Secret Pearl Touch (101), paletka Sleek Ultra Ultra Mattes V2 (śliwka, czerń, beż), Inglot pojedynczy cień (46), Sleek Au Naturel (średni brąz), Avon Precision Glimmer (Pinky Peach)
  • Eyeliner: Manhattan Dip Eyeliner (69P violett), Maybelline Lasting Drama Gel Liner
  • Tusz: Max Factor False Lash Effect (Black)

4 komentarze:

  1. oj tak, lubię takie :) takie fioletowe/śliwkowe makijaże idealnie podkreślają brązową tęczówkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale Ty jestes piekna: ) nigdy sie napatrzec nie moge: ) makijaz bardzo ladny: )

    OdpowiedzUsuń
  3. Makijarz śliczny! Ja dopiero zaczyna przygode z makijarzem ;)
    pompeje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. przepiękny, uwielbiam makijaże tego typu:)

    OdpowiedzUsuń

Proszę o NIE pozostawianie adresów www w komentarzach - dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...