15 lip 2014

Makijaż "Pawie oczko" / Peacock Makeup

Decydując się na wykonanie makijażu pawie oczko zdawałam sobie sprawę z tego, jak bardzo ten motyw jest oklepany. A jednak wciąż tworzone są kolejne prace inspirowane kolorami oraz wzorem tego ptasiego piórka. W porównaniu do przeglądanych prac z Internetu wybrałam dosyć bezpieczny wariant "do noszenia" składający się z takich kolorów jak żółte złoto, limonka, błękit oraz ciemny, zielono-niebieski kolor.
Intensywne kolory na powiece są nie tylko zasługą cieni, gdyż posiłkowałam się dodatkowo kolorowymi kredkami do oczu naniesionymi jako baza. Dolna powieka została prawie w całości pomalowana czarną kredką, a następnie pokryta takim samym cieniem. Całość natomiast obrysowałam brązerem, żeby oko sprawiało wrażenie głębiej osadzonego. Taką brązową smużkę podpatrzyłam u makijażystki Lindy Hallberg, która często w ten sposób wykańcza makijaż oczu.
Nie mogłam sobie odpuścić sztucznych rzęs, była to też okazja do sprawdzenia nowych, zamówionych z Born Pretty Store. Nie wyglądają tak fajnie jak Demi Wispies, ale myślę, że też dają radę i na pewno będę z nich jeszcze korzystać.

Lista produktów jakich użyłam
Oczy:
  • Baza Lumene
  • Kredki: Gosh (Lemon Soda, Blue Lagoon), Manhattan (biała),  Diadem (szafir), Pierre Rene (czarna)
  • Cienie Manhattan Trio Perfect Eyes Safari Effect (jasna zieleń), Inglot Integra (błękit), Manhattan pojedynczy cień (78X Mat Petrol), Pigment KOBO (Gold Dust), Paletka Sleek Respect (beż, czerń), Brązer Essence Bronzing Compact Powder Matt
  • Eyeliner: Maybelline Lasting Drama Gel Liner
  • Tusz: Max Factor False Lash Effect (Black)
  • Sztuczne rzęsy z Born Pretty Store

2 komentarze:

  1. boski makijaż <3 uwielbiam takie intensywne oczka :) a ostatnio też się pokusiłam o podbicie cienia i np pod jasne kolory daję białą kredkę na powiekę, to takie 2 w 1 bo sprawdza się również jako baza ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne kolorki !!! Makijaż cudny :)
    Śliczna!! :)

    OdpowiedzUsuń

Proszę o NIE pozostawianie adresów www w komentarzach - dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...