28 kwi 2014

Klasyczny makijaż ślubny I / Classic Bridal Makeup I

W wielu magazynach, portalach jako propozycję ślubnego makijażu przedstawia się go jako delikatny, ale tam gdzie trzeba podkreślający oczy. Królują pastele z odrobiną połysku, wśród wybieranych kolorów dominują beże, brązy, fiolety, róże, szarości. Ciemniejszy cień nakładany jest w zewnętrznym kąciku, pojawia się też często kreska wykonana brązowym lub czarnym eyelinerem. Sztuczne rzęsy również są pożądane, ale w mniej nachalnym wydaniu jak kępki, czy połówki.
Malując się w ten sposób nie miałam zamiaru odwzorowywać ślubnych trendów, jednak w chwili przeglądania zdjęć ta myśl nasunęła mi się sama. Dobrze czuję się w fioletach i często sięgam po nie, tym razem zdecydowałam się więc na zgaszony odcień śliwki oraz pudrowy róż. Zazwyczaj decyduję się na cieńszą kreskę, ale za długo przy niej majstrowałam i wyszła dość wyrazista. Przykleiłam też połówki rzęs. Jeśli chodzi o dolną powiekę to wewnętrzny kącik rozjaśniłam mocno perłowym cieniem z paletki MUA, a w zewnętrznym roztarłam brązową kredkę i przykryłam śliwkowym cieniem użytym wcześniej. Linię wodną pomalowałam białą kredką.
Szczerze polecam taki sposób malowania się nie tylko na wyjątkowe okazje, ale również na co dzień (no, może bez dodatkowych rzęs ;-), bo nie znam osoby, która wyglądałaby źle w tym makijażu. Miałam okazję malować parę osób z różną urodą i powielając zaprezentowany motyw każda z nich była zadowolona po skończonej pracy.

3 komentarze:

  1. super! ja takie kolory na oczkach lubię najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też! ślubny, ale jako codzienny też się nadaje :)

    OdpowiedzUsuń

Proszę o NIE pozostawianie adresów www w komentarzach - dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...