14 kwi 2014

Makijaż w odcieniach beżu i brązu / Beige and Brown Makeup

Zaczynam :-)
Na początek serwuję coś utrzymanego w neutralnej tonacji beżowo-brązowej. Ciemnym, brokatowym cieniem zaznaczyłam zewnętrzny kącik, kolor został dodatkowo wzmocniony odrobiną czarnego cienia. Środek powieki oraz wewnętrzny kącik pomalowałam natomiast mocno iskrzącym cieniem w kolorze beżu/szampana. Cienie wykorzystane do makijażu oczu pochodzą z paletki Sleek Au Naturel.
Całość prezentuje się następująco:

Malowanie ciemnymi cieniami oraz "wychodzenie" nimi ponad załamanie powieki stwarza u mnie zawsze problem z ich roztarciem tak, aby kolor ciemny płynnie przechodził w kolor jasny. Rzadko kiedy jestem w pełni zadowolona z końcowego efektu i zwykle doszukam się jakichś prześwitów lub niechcianych plam koloru. W tym przypadku myślę, że jest jednak całkiem nieźle, choć do wymarzonej precyzji jeszcze mi trochę brakuje.

1 komentarz:

Proszę o NIE pozostawianie adresów www w komentarzach - dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...