20 kwi 2014

Makijaż w złocie i fiolecie / Gold and Purple Makeup

Tym razem stawiam na kolory, dlatego na górnej powiece pojawiło się iskrzące złoto oraz mocny, ciemny fiolet. Dolna powieka została potraktowana jedynie smugą fioletowego cienia. Dzięki takiemu zabiegowi całość nie jest tak obciążona, jak gdyby to miało miejsce z bardziej wyrazistym zaznaczeniem dołu.

Ponadto, pojawiła się kreska wykonana czarnym eyelinerem ze srebrnymi drobinkami oraz połówki rzęs Ardell Accent 318. Gdyby moje Demi Wispies były w lepszym stanie pewnie bym ich użyła, ale z jakiegoś nieznanego (nawet mi) powodu zdecydowałam się je przemywać ciepłą wodą po każdym ich zdjęciu oraz suszyć za pomocą ręcznika, dlatego wyglądają teraz co najmniej dziwnie... Póki co ich nie wyrzucam, być może ich obecna "uroda" nie będzie zauważalna np. przy bardzo ciemnym makijażu, ewentualnie potnę je na połówki lub kępki :-)
Coś mnie podkusiło, żeby sprawdzić jaki będzie efekt po pomalowaniu ust na mocny, zdecydowany kolor. Wybór padł na czerwień. Niestety mam ją w wydaniu jedynie krwistoczerwonym. Myślałam o czymś bardziej zgaszonym, ale z braku laku pomalowałam się tym co mam. Wersja "na bogato":
Nasuwa się dość oczywiste pytanie: która wersja lepsza ? :-)

2 komentarze:

  1. Nic się nie pochwaliłaś :P wreszcie mamy kąciki dla swoich pasji :) fajnie wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wszystko piękne, ale usta są zabójcze !!! :)

    OdpowiedzUsuń

Proszę o NIE pozostawianie adresów www w komentarzach - dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...