12 lip 2014

Makijaż w kolorach zachodzącego słońca / Sunset Colors Makeup

Ostatnio pojawiające się w Polsce upały spowodowały moją nieobecność na blogu, przede wszystkim z chęci wykorzystania wolnego czasu oraz spędzania go jak najczęściej nad wodą. Wysokie temperatury również nie sprzyjały powstawaniu makijaży, gdyż nie lubię nakładania wtedy wielu kosmetyków na twarz, a w szczególności podkładu. Teraz, gdy pogoda nie bardzo dopisuje wakacyjnemu szaleństwu, wracam do malowania i prezentuję makijaż utrzymany w kolorach zachodzącego słońca.
W sumie to kolejny raz, gdy bawię się w "ciepło-zimno", nie ukrywam, że takie połączenia kolorów bardzo mi się podobają. W tym poście LINK zaprezentowana jest odwrócona tonacja ciepłych i zimnych odcieni.
Dolna powieka podkreślona na niebiesko kojarzy mi się z typowymi, letnimi makijażami. Czarny liner na linii wodnej można zastąpić niebieskim kolorem - to również często powielany motyw w makijażach letnich. Na górnej powiece pojawił od wewnętrznej strony złoty cień, natomiast na zewnątrz użyłam cienia nieznanej mi do niedawna, i co ciekawe polskiej, marki smart girls get more w kolorze bordo. Jego cena to ok. 6 zł do nabycia m.in. w Textil Market, jest dobrze napigmentowany i satynowy w wykończeniu. Na zdjęciach, nie wiedzieć czemu, wygląda na pomarańcz, być może taki się stał po zmieszaniu ze złotem. Ogólnie rzecz biorąc to dobry kosmetyk za niewielkie pieniądze.

Lista produktów jakich użyłam
Oczy:
  • Baza Lumene
  • Cień smart girls get more (Nr 7), Paletka MUA Undressed (złoto, najjaśniejsza perła), Rimmel Colour Rush (021 Alluring), Sleek Respect (beż)
  • Eyeliner: Maybelline Lasting Drama Gel Liner
  • Tusz: Max Factor False Lash Effect (Black)

1 komentarz:

  1. świetny i wydaje mi się, że bardzo pasują Ci takie makijaże :)

    OdpowiedzUsuń

Proszę o NIE pozostawianie adresów www w komentarzach - dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...