29 lip 2014

Makijaż w perłowym różu i fiolecie / Pearl Pink and Purple Makeup

Do wykonania makijażu sięgnęłam kolejny raz do paletek MUA Undressed oraz Sleek Oh So Special. Jeśli chodzi o tą pierwszą przeważają w niej mocno perłowe cienie, a że zwykle wykorzystuję ją do rozświetlania wewnętrznych kącików postanowiłam, że tym razem zagra pierwsze skrzypce.
Cała górna ruchoma powieka została więc pokryta ciemniejszym, przybrudzonym różem. Zewnętrzne kąciki zostały początkowo przyciemnione czarną kredką, którą następnie roztarłam i wzmocniłam śliwkobrązem z paletki Sleek.
W takim makijażu czuję się chyba najlepiej, więc nie raz będę jeszcze prezentowała taką wersję, ale w różnych odsłonach kolorystycznych.


Lista produktów jakich użyłam

Oczy:
  • Baza Lumene
  • Paletka MUA Undressed (najjaśniejszy i najciemniejszy róż), Sleek Oh So Special (śliwkobrąz, kremowy)
  • Kredka Pierre Rene (czarna)
  • Tusz: Max Factor False Lash Effect (Black)

1 komentarz:

  1. makijaż w moich "bezpiecznych" kolorkach ;) gdy nie wiem co zmalować, to biorę właśnie taki "brudny" róż ;)

    OdpowiedzUsuń

Proszę o NIE pozostawianie adresów www w komentarzach - dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...